لینک سامانه
نوشته شده توسط : حسین موذن

با سلام

     در زیر لینک سامانه دانشگاه آزاد واحد شهر ری برای مشاهده دروس ارائه شده قرار دارد.

دانشجویان گرامی با مراجعه به صفحه مربوطه از طریف انتخاب دانشجوی میهمان میتوانند دروس رائه شده را به تفکیک رشته مشاهده کنند.

sida.iausr.ac.ir/login.aspx





:: بازدید از این مطلب : 646
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
در تاریخ : 1391/7/30/0 - - گفته است :
با عرض سلام

من فارغ التحصیل رشته کامپیوتر هستم.سوالی از خدمتتون دارم.بنده درحال اماده شدن برای کنکور ارشد رشته فقه و حقوق هستم.هدفم قبولی درکنکور سراسری است.اما میخواهم هزینه شهرینه های دانشگاه ازاد را نیز بدانم تا چنانچه موفق به قبولی در سراسری نشدم برای ازاد انرژی و وقت صرف کنم.

ممنون میشم به ایمیلم پاسختون رو ارسال کنید.

با تشکر
پاسخ:با سلام حدود 2 میلیون تومان

/weblog/file/img/m.jpg
یونس در تاریخ : 1391/7/18/2 - - گفته است :
سلام

وبلاگتون خیلی عالیست وخوشحالم که میتونم ازرشته درسی خودم اطلاع پیداکنم.

ممنون ازاطلاع رسانیتون

موفق باشیدپاسخ:با سلام ما هم از شما تشکر میکنیم که به وبلاگ سر میزنید

/weblog/file/img/m.jpg
داش علی در تاریخ : 1391/6/16/4 - - گفته است :
سلام
انتخاب واحد از چه تاریخی شروع میشه؟


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: